Paulina Ożarowska
05-12-2014

Wstaję rano, za oknem szaruga, a temperatura raczej nie sprzyja wychodzeniu. Do tego mały w nocy urządził sobie pogaduchy trwające niemal 2 godziny, więc jestem lekko mówiąc „niedospana”. Teraz aniołek uśmiecha się swoją bezzębną jeszcze buźką wymachując nóżkami na zbliżającą się porę spacerową. A ja w głowie opracowuję plan jak podczas spaceru zrobić trening biegowy.

Więcej »
05-03-2014

Panuje panuje przekonanie, że w ciąży należy się bardzo oszczędzać, a najlepiej zrezygnować z aktywności sportowej. Tymczasem badania naukowe dowodzą, że ruch, aktywność jest wręcz konieczna dla zdrowia zarówno matki, jak i dziecka – zwłaszcza w sytuacji, gdy ciąża przebiega prawidłowo.

Więcej »
14-01-2014

Po kolejnym roku biegania czas na podsumowanie. Niekoniecznie dokonanych osiągnięć, ale doświadczenia zdobytego na kolejnych kilometrach ścieżek biegowych. A ponieważ miałam momenty, gdy zmuszona byłam odpuścić, ale również te okupione potężnym wysiłkiem nauczyłam się kilku bardzo istotnych rzeczy nie tylko o sobie, ale również o bieganiu.

Więcej »
02-11-2013
Gdy zakończyłam okres intensywnych treningów zastanawiałam się jak spędzić okres roztrenowania. Z jednej strony mój organizm wymagał odpoczynku, z drugiej spędzenie kolejnych 3 tygodni na kanapie i konserwowanie tłuszczyku, nie za bardzo do mnie przemawiało. Przychyliłam się więc do idei aktywnego roztrenowania – żeby zbytnio nie stracić formy i przy okazji nie obrosnąć w tłuszcz. Pytanie tylko, jak to zrobić. Pierwszy...
Więcej »
17-09-2013

3 miesiące solidnych treningów, setki kilometrów wybieganych w pocie czoła w rekordowych temperaturach i nie jeden kryzys przeżyty na trasie długiego wybiegu. Tak spędziłam swoje ostatnie miesiące. Ale w ostatnią niedzielę (tj. 15 września) po raz kolejny okazało się, że było warto. Nic tak nie poprawia humoru, jak osiągnięcie założonego celu.

Więcej »