Amazfit T-Rex 3: Wytrzymały smartwatch dla aktywnych z lepszym wyświetlaczem i 30 nowymi funkcjami [premiera]
Zepp Health wprowadza na rynek nowy smartwatch Amazfit T-Rex 3. Z lepszym i większym ekranem, wydajniejszą baterią oraz mocniejszą konstrukcją. W porównaniu z drugą edycją fani przygód odkryją w najnowszym modelu niemal 30 nowych rozwiązań!
6 września, 2024 – Amazfit, globalna marka na rynku urządzeń wearable, należąca do firmy Zepp Health, zaprezentowała dzisiaj najnowszy smartwatch Amazfit T-Rex 3. Zaprojektowany z myślą o miłośnikach sportów wytrzymałościowych i siłowych, łączy w sobie ponadprzeciętną wytrzymałość (potwierdzone dziewięcioma certyfikatami militarnymi) oraz szereg praktycznych rozwiązań, w tym trzy rodzaje map offline: miejskie, topograficzne i narciarskie.
Marka Amazfit od lat oferuje produkty dedykowane osobom aktywnym, które zyskały uznanie także wśród biegaczy i biegaczek. Testowany przez nas poprzedni model – Amazfit T-Rex 2 – spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem. Warto również zwrócić uwagę na inne testowane przez nas nowości, takie jak Amazfit Cheetah Pro oraz innowacyjny pierścień Amazfit Helio Ring, które poszerzają ofertę marki w zakresie technologii noszonej.
Co nowego w Amazfit T-Rex 3?
- O 16 proc. większy i o 100 proc. jaśniejszy wyświetlacz AMOLED (1,5”, 2000 nitów) w porównaniu do drugiej edycji serii Amazfit T-Rex;
- Korpus wraz z ramką i czterema przyciskami wykonane z ulepszonej stali nierdzewnej;
- Bezpłatne mapy offline przedstawiające nazwy ulic, ukształtowanie terenu oraz stoki narciarskie wraz z powrotną nawigację do punktu startu;
- Szereg funkcji monitorujących poziom zmęczenia organizmu m.in. Readiness, zmienność rytmu zatokowego (HRV);
- Ponad 170 trybów sportowych, w tym nowy Hyrox Race, nurkowanie, ultramaraton i ulepszony monitoring treningu siłowego;
- Jeszcze dłuższy czas pracy baterii: do 27 dni przy typowym użytkowaniu i do 180 godzin z aktywowanym GPS;
- Ulepszone środki ochrony prywatności, w tym opcja uruchamiająca dyskretny GPS;
Amazfit T-Rex 3 otrzymał najnowszy Zepp OS 4, pierwszy na świecie system operacyjny dla urządzeń wearables w pełni zintegrowany z generatywną Sztuczną Inteligencją (zasilany przez Chat GPT-4o), oferujący bogaty ekosystem aplikacji oraz możliwość zarządzania z wybranymi urządzeniami innych marek (np. głośnikami Sonos, kamerami GoPro).
Najnowszy smartwtach Amazfit oferuje także płatności zbliżeniowe Zepp Pay. Z funkcji mogą korzystać użytkownicy aplikacji Curve w 31 krajach w Europie.
„Amazfit T-Rex 3 oferuje więcej niż smartwatch. Jednocześnie potwierdza nasze przywiązanie do jak najwyższej jakości i innowacji”, powiedział Wayne Huang, CEO Zepp Health. „Łącząc zaawansowaną technologię z niezwykłą wytrzymałością, stworzyliśmy urządzenie, które spełnia oczekiwania najbardziej wymagających podróżników. Amazfit T-Rex 3 jest jednocześnie wszechstronnym towarzyszem dla każdego, kto jest gotowy stawić czoła nowym wyzwaniom”.
Bezkonkurencyjne rozwiązania w obszarze prywatności
T-Rex 3 wyznacza nowy standard w zakresie ochrony prywatności. Użytkownicy mogą swobodnie decydować, czy dane geolokalizacyjne mają być przechowywane w chmurze trwale czy tymczasowo. Smartwatch umożliwia także niewysyłanie danych GPS. Dodatkowo pozwala tworzyć kopie zapasowe, w tym wiadomości e-mail czy treningów.
Rozszerzony ekosystem
Prezentowany smartwatch jest idealnym uzupełnieniem Amazfit Helio Ring. Wraz z aplikacją Zepp oba urządzenia tworzą unikalny ekosystem, który umożliwia monitoring danych treningowych i post-treningowych przez całą dobę. Kiedy Amazfit T-Rex 3 rejestruje szczegółowe dane w trakcie ćwiczeń, Amazfit Helio Ring śledzi proces regeneracji, uwzględniający m.in. jakość snu, tętno spoczynkowe, zmienność rytmu zatokowego czy poziom stresu. Dane treningowe i regeneracyjne przedstawiane są w aplikacji Zepp.
Ceny i dostępność
Amazfit T-Rex 3 będzie dostępny na amazon.com we wrześniu br. Rekomendowana cena wynosi 1299 PLN. Smartwatch dostępny jest w dwóch wariantach kolorystycznych: czarnym i czerwonym. Wkrótce dostępne będą także dodatkowe paski do zegarka także w kolorze pomarańczowym.
O Zepp Health
Zepp Health (NYSE: ZEPP), globalny lider na rynku technologii zdrowotnych i wearables umożliwia swoim użytkownikom prowadzenie zdrowszego życia. Do firmy należą marki Amazfit, Zepp Clarity i Zepp Aura. Urządzenia i rozwiązania, które są oferowane pod wymienionymi markami, działają w oparciu o innowacyjną technologię Zepp Digital Health Management Platform. Obejmuje ona system operacyjny Zepp, chipy AI, czujniki biometryczne, zaawansowane algorytmy danych, a także usługi chmurowe dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Firma Zepp Health, założona w 2013 r., wprowadziła na globalny rynek ponad 200 milionów urządzeń. Są one dostępne w ponad 90 krajach. Firma ma swoje oddziały w obu Amerykach, regionie EMEA i APAC. Więcej informacji na stronie www.zepp.com.
Materiał partnera
Zachęcamy także do słuchania naszego podcastowego cyklu „Czy tu się biega?”.