fbpx

5 źródeł motywacji, czyli co robić, kiedy odechciewa się biegać?

Autor: Jakub Karasek • 17.05.2018

2) Rodzina i przyjaciele jako bezcenne wsparcie

W sytuacji, kiedy nie wychodzą nam kolejne treningi, gdy mamy ochotę odpuścić i zaprzepaścić wykonywaną dotychczas pracę oraz kiedy chcemy się poddać, nieocenionym wsparciem mogą okazać się najbliżsi. Czasem nawet zdanie w stylu: “nie bądź mazgajem, tylko zasuwaj na trening” albo “nie odpuszczaj, stawiaj krok za krokiem, przecież nie od razu Kraków zbudowano”, potrafi dać motywacyjnego kopa i przepędzić przysłowiowego “niechcęmisia”. A kiedy problem jest poważniejszy, warto porozmawiać z kimś bliskim, wyrzucić z siebie negatywne myśli i posłuchać słów otuchy. Obserwując nasze poświęcenie i mozolne dążenie do celu, rodzina i przyjaciele potrafią najlepiej zrozumieć, jak bardzo na czymś nam zależy i w kryzysowych momentach o tym przypomnieć. Dlatego, jeśli nam nie idzie i nabieramy coraz większej niechęci do kolejnych treningów nie wahajmy się szukać wsparcia psychicznego u najbliższych.

Advertisment ad adsense adlogger