fbpx

Bieganie dla początkujących: 3 proste sposoby na poprawę formy!

Autor: Jakub Karasek • 14.08.2019

3) Zwrócenie uwagi na detale

Ikonki sportowe - dieta, trening. Fot. Istockphoto.com

Chociaż na ogół kwestie detali treningowych pozostawiamy bardziej doświadczonym biegaczom, szukającym kolejnych obszarów, dzięki którym mogą jeszcze poprawić swoje wyniki, także początkujący mają pod tym względem sporo możliwości. Mając na myśli detale, chodzi nam o te aspekty życia i treningu, które nie są bezpośrednio związane z bieganiem. Obejmują takie elementy, jak np. lepsza regeneracja (zwłaszcza sen), zwrócenie uwagi na dietę czy wykonywanie innych rodzajów aktywności fizycznej (trening uzupełniający). Czasami nawet tak drobne zmiany, jak rezygnacja z niezdrowych przekąsek czy dodanie 2 razy w tygodniu treningów sprawnościowych lub siłowych pozwalają przyspieszyć treningowe postępy. Oczywiście nie oznacza to konieczności dokonywania wielu wyrzeczeń i życia jak zawodowy sportowiec – chodzi o proste zmiany, które okażą się korzystne nie tylko dla naszej formy, ale także naszego zdrowia!

Advertisment ad adsense adlogger