fbpx

Na konferencji prasowej 41. PZU Maratonu Warszawskiego zaprezentowano film o Wielkim Biegu. “Cudowny!”

Autor: Iwona Ludwinek • 18.09.2019
fot: www.sportografia.pl

fot: www.sportografia.pl

18 września 2019 w sali warszawskiej Kinoteki odbyła się konferencja prasowa 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Podczas spotkania organizatorzy przygotowali przedpremierowy pokaz filmu dokumentalnego „42,195 – historia Maratonu Warszawskiego”. Oficjalna premiera filmu odbędzie się w najbliższą niedzielę o godz. 11:00 w TVP Sport.

Dokładnie 10 dni zostało do startu 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Polskimi faworytami na trasie będą Anna Łapińska, która rok temu wbiegła na metę jako druga kobieta, oraz Artur Kozłowski, tegoroczny mistrz Polski w półmaratonie.

W tym roku chcę pobiec jeszcze szybciej. Z trenerem już powoli luzujemy, dziś czeka mnie ostatni trening tempowy – mówi Łapińska.

fot: www.sportografia.pl

fot: www.sportografia.pl

Mogę zapewnić, że moja dyspozycja sportowa jest dobra i mam nadzieję, będzie jeszcze lepsza za 10 dni – mówi Kozłowski. I dodaje: – Zbliża się rok olimpijski, więc po głowie kołacze się minimum. Jak będzie, zobaczymy.

Elita, oprócz o zwycięstwo, powalczy także o Fiata Tipo Street. Dotychczas w wyścigu o Fiata udało się wygrać tylko jednej kobiecie.

Jednym z gości konferencji była również Joanna Jóźwik, lekkoatletka oraz ambasadorka kampanii “Podążaj za marzeniami, bez względu na wszystko”, której organizatorem jest partner 41. PZU Maratonu Warszawskiego, marka Bridgestone.

Kampania ma za zadanie pokazać, jak walczyć o siebie, o swoje marzenia. Mówi o tym, że po drodze pojawia się bardzo dużo przeciwności, momentów, które wymagają od nas podejmowania trudnych decyzji. My, ambasadorzy chcemy pokazać, jak walczyć o swoje marzenia,. Jestem w sytuacji, w której mam dużo problemów, dużo trudnych decyzji do podjęcia, Moim celem obecnie są igrzyska olimpijskie – mówi Jóźwik.

fot: www.sportografia.pl

fot: www.sportografia.pl

Jednym z najciekawszych elementów konferencji był przedpremierowy pokaz filmu dokumentalnego “42,195 – historia Maratonu Warszawskiego” w reżyserii Agnieszki Niedojad. “Przyszłam na konferencję również dlatego, żeby zobaczyć film. Jest cudowny, bardzo wzruszający” – powiedziała jedna z uczestniczek spotkania. “W końcu ktoś go nakręcił!” – dochodził głos z sali. Film będzie można oficjalnie obejrzeć już w najbliższą niedzielę w TVP Sport o godz. 11:00.

fot: www.sportografia.pl

Na konferencji jednym z gości była  Joanna Gorczyca, dyrektor ds. Prewencji i CSR Grupy PZU SA fot: www.sportografia.pl

41. PZU Maraton Warszawski

41. PZU Maraton Warszawski rusza 29 września 2019, równo o godz. 9:00. Oprócz dystansu maratońskiego, uczestnicy będą mogli wziąć udział w biegach towarzyszących: Biegu na Piątkę oraz Bridgestone Sztafecie Maratońskiej. Dzień wcześniej, na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie, odbędzie się również Mini Maraton, czyli biegi dziecięce.

fot: www.sportografia.pl

“Naszą wspólną wizją jest zmotywowanie do biegania jak największej liczby osób. Patrząc na dotychczasową współpracę, wiem, że ten cel osiągniemy” – Robert Leszczyński, New Balance. fot: www.sportografia.pl

Obecnie liczba osób zapisanych na 41. PZU Maraton Warszawski wynosi 5920, w tym 492 z nich w ramach akcji #BiegamDobrze.

Z ciekawostek, tegoroczna impreza zarejestruje 100-tysięcznego uczestnika w historii Maratonu Warszawskiego. Osoba, która wbiegnie na metę na miejscu 3439 (przedział czasowy 4:35-3:40) od firmy Partner of Promotion otrzyma nagrodę specjalną – iPhone 11.

Więcej informacji o biegu znajdziesz na stronie pzumaratonwarszawski.com 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Advertisment ad adsense adlogger