fbpx

Informacje prasowe

Smartwool sponsorem imprezy biegowej Ultra Tour Monte Rosa’ 2018. Do wygrania odzież z linii PhD®

utmr-2017-fot-lloyd-belcher-visuals-3

W dniach 5 – 8 września 2018, na terenie Alp włosko – szwajcarskich, odbędzie się czwarta edycja imprezy biegowej Ultra Tour Monte Rosa. Jej pomysłodawczynią i Dyrektorem jest legenda biegów górskich i pięciokrotna zwyciężczyni UTMB – Brytyjka Lizzy Hawker. Smartwool – światowy lider w produkcji odzieży z wełny merino – jest jednym ze sponsorów tego wyjątkowego wydarzenia. Z tej okazji amerykański producent – wspólnie z organizatorami UTMR – przygotował konkurs, którego zwycięzcy nagrodzeni zostaną pakietami odzieży z flagowej linii PhD®. By dać sobie szansę na wygraną, trzeba się jednak pospieszyć – chętni mają czas jedynie do końca maja.

UTMR 2017, fot. Lloyd Belcher Visuals

W bieżącym roku zawody Ultra Tour Monte Rosa organizowane będą już po raz czwarty. Uczestnicy będą mieli do wyboru aż trzy formy, w których mogą się sprawdzić. W dniach 5 – 8 września odbędzie się bieg czteroetapowy na dystansie 170 km. Organizatorzy opisują go jako wyjątkowo trudny i wymagający, i – choć przeznaczony wyłącznie dla doświadczonych biegaczy – to wynagradzający wysiłek pięknem swoich tras. Dzięki wyborowi takiego formatu uczestnicy mają możliwość podziwiania oszałamiających widoków w ciągu dnia i wspólnego, wieczornego odpoczynku w okolicznych wioskach. Drugą możliwością jest bieg ultra na dystansie 170 km, który rozpocznie się 6 września w miejscowości Grächen. Organizatorzy opisują go jako doświadczenie trudniejsze niż UTMB. To bieg w wielu miejscach bardzo techniczny, niezwykle wymagający i będący prawdziwym wyzwaniem dla tych, którzy się go podejmą. Ostatnią możliwością jest bieg na 100 km, który rozpocznie się w piątek, 7 września w miejscowości Gressoney-la-Trinité. Szczegółowe informacje takie, jak dokładny przebieg tras, ich profile, zdjęcia z ubiegłorocznej edycji, szczegółowe opisy i regulaminy znajdują się na oficjalnej stronie UTMR – https://www.ultratourmonterosa.com/

Pomysłodawczyni Ultra Tour Monte Rosa i legenda biegów górskich – Lizzy Hawker – w wywiadzie dla magazynu Runner opowiedziała, jak zrodził się pomysł na ten bieg: – „W ciągu długich alpejskich lat moje ciało domagało się czasami wytchnienia od 12-godzinnych treningów na trasie UTMB. Nieuniknione było to, że zwrócę się do gór, które po raz pierwszy rozbudziły w mnie ciekawość i pasję, gdy miałam zaledwie 6 lat. Zaczęłam zatem robić treningi dłuższe niż 12 godzin, biegając po imponujących szlakach wokół Monte Rosa na granicy szwajcarsko – włoskiej, anonimowej i nierozpoznanej przez biegaczy. To były góry, na które spojrzałam po raz pierwszy jako dziecko, a później poznawałam bliżej przez kolejne lata. Gdy nauczyłam się poznawać i kochać szlaki Monte Rosa, tworzące 150 km ścieżkę wokół pięknego masywu Monte Rosa i przebiegającą pod wieloma innymi czterotysięcznikami, wraz ze słynnym i inspirującym Matterhornem, zdałam sobie sprawę, że to właśnie tymi trasami chcę podzielić się z innymi biegaczami. Tak narodził się pomysł nowego ultramaratonu. (…)

Jednym z dwóch głównych sponsorów bieżącej edycji UTMR jest amerykański Smartwool, specjalizujący się w produkcji odzieży z wełny merynosów. Dedykowana jest ona miłośnikom wielu rodzajów aktywności w terenie, w tym biegaczom, rowerzystom czy narciarzom. To właśnie ci ostatni zapoczątkowali historię marki, dziś liczącą sobie niemal ćwierć wieku. W 1995 roku dwoje instruktorów narciarstwa z Vermont w Nowej Anglii – małżeństwo Patty i Peter Duke – jeżdżąc pod stokach w Colorado, podjęło decyzję o wypowiedzeniu wojny mokrym stopom. W tym celu postanowili oni wykorzystać wełnę wyjątkowej rasy owiec – nowozelandzkich merynosów. Rasa ta żyje w wymagających warunkach klimatycznych, dzięki czemu ich wełna to wyjątkowy surowiec. Jest nie tylko bardziej chłonna niż bawełna, o lepszych właściwościach użytkowych niż materiały syntetyczne, ale i dająca poczucie komfortu niezależnie od pogody. Materiał, który chłodzi ciało użytkownika, gdy jest gorąco i ogrzewa je, kiedy jest zimno? Tak, merino posiada takie właściwości. Należy dodać do tego, iż wełna jest niezwykle przyjemna w dotyku, nie podrażnia skóry oraz przeciwdziała bakteriom, powodującym przykre zapachy.

Smartwool, dostrzegając rosnące zapotrzebowanie na swoje produkty, wciąż rozwija i udoskonala kolejne kolekcje, by możliwie najlepiej spełniały ona wzrastające wymagania użytkowników. Dotyczy to zarówno oferty letniej, jak i zimowej, stricte outdoorowej, jak i o charakterze fashion. Nacisk stawiany jest nie tylko na właściwości użytkowe stosowanych materiałów, ale i pod kątem designu, na poziomie kroju, wzorów czy bogatej palety kolorów. Dziś w ofercie producenta znajdują się już nie tylko ciepłe skarpety i bielizna termiczna dla dorosłych i dzieci, ale także swetry czy kurtki.

welna-merino

Dostrzegając uniwersalność oferty producenta oraz wysoką jakość jego produktów, organizatorzy Ultra Tour Monte Rosa postanowili wyjść naprzeciw potrzebom uczestnikom swoich zawodów i po raz kolejny nawiązali współpracę. Ogłoszony został trwający do 31 maja konkurs, w którym do wygrania są komplety odzieży biegowej z flagowej linii PhD®. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odwiedzić stronę https://www.ultratourmonterosa.com/smartwool-giveaway/ i postępować zgodnie z instrukcjami. Konkurs przeznaczony jest dla osób, które polubiły profil https://www.facebook.com/smartwooleurope/ lub śledzą markę na Instagramie https://www.instagram.com/smartwool_europe/.

Tekst: Piotr Szałaśny – www.testyoutdoorowe.pl, współpraca: Piotr Miecznik – http://ravenco.eu.

O producencie

SMARTWOOL – największy amerykański producent, specjalizujący się w produkcji skarpet oraz bielizny termicznej na potrzeby aktywności w terenie. W segmencie skarpet posiada ok. 80% udział w amerykańskich, specjalistycznych sklepach. W czerwcu 2014 roku Smartwool znalazł się na prestiżowej liście 50 najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie według organizacji Brand Strength Index. W procesie produkcji Smartwool bazuje na wysokiej jakości wełnie, pochodzącej od nowozelandzkich owiec z rasy merino.

ejmą. Ostatnią możliwością jest bieg na 100 km, który rozpocznie się w piątek, 7 września w miejscowości Gressoney-la-Trinité. Szczegółowe informacje takie, jak dokładny przebieg tras, ich profile, zdjęcia z ubiegłorocznej edycji, szczegółowe opisy i regulaminy znajdują się na oficjalnej stronie UTMR – https://www.ultratourmonterosa.com/

Pomysłodawczyni Ultra Tour Monte Rosa i legenda biegów górskich – Lizzy Hawker – w wywiadzie dla magazynu Runner opowiedziała, jak zrodził się pomysł na ten bieg: – „W ciągu długich alpejskich lat moje ciało domagało się czasami wytchnienia od 12-godzinnych treningów na trasie UTMB. Nieuniknione było to, że zwrócę się do gór, które po raz pierwszy rozbudziły w mnie ciekawość i pasję, gdy miałam zaledwie 6 lat. Zaczęłam zatem robić treningi dłuższe niż 12 godzin, biegając po imponujących szlakach wokół Monte Rosa na granicy szwajcarsko – włoskiej, anonimowej i nierozpoznanej przez biegaczy. To były góry, na które spojrzałam po raz pierwszy jako dziecko, a później poznawałam bliżej przez kolejne lata. Gdy nauczyłam się poznawać i kochać szlaki Monte Rosa, tworzące 150 km ścieżkę wokół pięknego masywu Monte Rosa i przebiegającą pod wieloma innymi czterotysięcznikami, wraz ze słynnym i inspirującym Matterhornem, zdałam sobie sprawę, że to właśnie tymi trasami chcę podzielić się z innymi biegaczami. Tak narodził się pomysł nowego ultramaratonu. (…)

Jednym z dwóch głównych sponsorów bieżącej edycji UTMR jest amerykański Smartwool, specjalizujący się w produkcji odzieży z wełny merynosów. Dedykowana jest ona miłośnikom wielu rodzajów aktywności w terenie, w tym biegaczom, rowerzystom czy narciarzom. To właśnie ci ostatni zapoczątkowali historię marki, dziś liczącą sobie niemal ćwierć wieku. W 1995 roku dwoje instruktorów narciarstwa z Vermont w Nowej Anglii – małżeństwo Patty i Peter Duke – jeżdżąc pod stokach w Colorado, podjęło decyzję o wypowiedzeniu wojny mokrym stopom. W tym celu postanowili oni wykorzystać wełnę wyjątkowej rasy owiec – nowozelandzkich merynosów. Rasa ta żyje w wymagających warunkach klimatycznych, dzięki czemu ich wełna to wyjątkowy surowiec. Jest nie tylko bardziej chłonna niż bawełna, o lepszych właściwościach użytkowych niż materiały syntetyczne, ale i dająca poczucie komfortu niezależnie od pogody. Materiał, który chłodzi ciało użytkownika, gdy jest gorąco i ogrzewa je, kiedy jest zimno? Tak, merino posiada takie właściwości. Należy dodać do tego, iż wełna jest niezwykle przyjemna w dotyku, nie podrażnia skóry oraz przeciwdziała bakteriom, powodującym przykre zapachy.

Smartwool, dostrzegając rosnące zapotrzebowanie na swoje produkty, wciąż rozwija i udoskonala kolejne kolekcje, by możliwie najlepiej spełniały ona wzrastające wymagania użytkowników. Dotyczy to zarówno oferty letniej, jak i zimowej, stricte outdoorowej, jak i o charakterze fashion. Nacisk stawiany jest nie tylko na właściwości użytkowe stosowanych materiałów, ale i pod kątem designu, na poziomie kroju, wzorów czy bogatej palety kolorów. Dziś w ofercie producenta znajdują się już nie tylko ciepłe skarpety i bielizna termiczna dla dorosłych i dzieci, ale także swetry czy kurtki.

Dostrzegając uniwersalność oferty producenta oraz wysoką jakość jego produktów, organizatorzy Ultra Tour Monte Rosa postanowili wyjść naprzeciw potrzebom uczestnikom swoich zawodów i po raz kolejny nawiązali współpracę. Ogłoszony został trwający do 31 maja konkurs, w którym do wygrania są komplety odzieży biegowej z flagowej linii PhD®. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odwiedzić stronę https://www.ultratourmonterosa.com/smartwool-giveaway/ i postępować zgodnie z instrukcjami. Konkurs przeznaczony jest dla osób, które polubiły profil https://www.facebook.com/smartwooleurope/ lub śledzą markę na Instagramie https://www.instagram.com/smartwool_europe/.

Tekst: Piotr Szałaśny – www.testyoutdoorowe.pl, współpraca: Piotr Miecznik – http://ravenco.eu.

O producencie

SMARTWOOL – największy amerykański producent, specjalizujący się w produkcji skarpet oraz bielizny termicznej na potrzeby aktywności w terenie. W segmencie skarpet posiada ok. 80% udział w amerykańskich, specjalistycznych sklepach. W czerwcu 2014 roku Smartwool znalazł się na prestiżowej liście 50 najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie według organizacji Brand Strength Index. W procesie produkcji Smartwool bazuje na wysokiej jakości wełnie, pochodzącej od nowozelandzkich owiec z rasy merino.

Więcej informacji na www.smartwool.com

Podoba ci się ten artykuł?

0 / 5. 0

Przeczytaj też

Najnowsze badania pokazują, że witamina D ma ogromne znaczenie, jeśli chodzi o ryzyko zarażenia oraz przebieg choroby COVID-19, spowodowanej koronawirusem.

Witamina D a koronawirus powodujący COVID-19

Tego nie udało się jeszcze zrealizować żadnemu Polakowi, a tym bardziej w tak niecodziennych warunkach. Robert Wilkowiecki, najszybszy polski zawodnik elity, zaatakuje w warunkach domowych wynik trzykrotnego Mistrza Świata Jana Frodeno. Robert chce osiągnąć jeszcze […]

Robert Wilkowiecki szykuje się na złamanie 8 godzin na dystansie Ironman

43-letnia Sinead Diver z Australii nie szuka wymówek, dlaczego miałaby nie biegać szybko. Pracująca matka dwójki dzieci w zeszłym roku w Londynie przebiegła maraton w 2 godziny 24 minuty i 11 sekund, a przez pierwszą […]

Sinead Diver – biegowa supermama

W najbliższą sobotę 23 maja ulicami stolicy miał pobiec 15. Półmaraton Warszawski. Choć obecna sytuacja nie pozwala na to, abyśmy wzięli udział w tym wydarzeniu razem, zapraszamy biegaczy z całej Polski do spędzenia weekendu z […]

Przed nami wyjątkowy Weekend z Półmaratonem Warszawskim

Oficjalnie ponad pół roku trwały 2. nowożytne igrzyska olimpijskie. Zawody rozegrano 120 lat temu w Paryżu. Niewielu ówczesnych wiedziało wówczas jednak, że mają do czynienia z igrzyskami. Zapraszamy do zapoznania się z ciekawostkami (nie tylko […]

Sprinter zostaje medalistą olimpijskim w biegu na 5000 m, choć nie pokonał całego dystansu. Tak wyglądały igrzyska 120 lat temu!

Dwa lata temu był najlepszy w Poznaniu, a przed rokiem wygrał zawody na Florydzie. Dariusz Nożyński po raz kolejny wystartował w Wings For Life World Run, choć tym razem zawody miały inny charakter. Biegacz opowiedział […]

Dariusz Nożyński: „Wolę być w środku stawki, ale z rekordem życiowym”

Biegasz od dłuższego czasu bez konkretnego celu? Zastanawiasz się, czy treningi mają obecnie jakikolwiek sens? A może chcesz odpocząć, ale boisz się, że przez przedłużającą się przerwę stracisz to, co wypracowałeś wcześniej? Sprawdź, co zrobić, […]

Co zrobić, by z powodu przerwy czy braku treningowego celu, nie zaprzepaścić formy?

A modern globe audit is a general purpose pair of quality control tools. It is a collection of quality evaluation tools and metrics that are used with respect to both evaluating and monitoring quality of […]

Advantages of Modern Environment Audit