Wiosenna aktywizacja – plastry Viscoplast w Twojej apteczce
Coraz piękniejsza wiosenna aura skutecznie wyciąga Polaków z domów – chętniej wyjeżdżamy, częściej wyruszamy na piesze czy rowerowe wycieczki, a niekiedy próbujemy swoich sił w zupełnie nowych dyscyplinach sportu. Podejmując aktywność fizyczną, łatwo można nabawić się drobnych urazów, otarć czy skaleczeń. Dlatego dobrze jest zabezpieczyć się na taki wypadek, nosząc przy sobie zestaw podręcznych plastrów. Ci, którzy zakupią produkty opatrunkowe marki Viscoplast, nie tylko zyskają pełną ochronę na wypadek drobnych obrażeń, ale także mogą wziąć udział w wiosennej loterii z atrakcyjnymi nagrodami.
Wiosenna loteria Viscoplast
Zasady wiosennej loterii są proste – wystarczy kupić 2 wybrane produkty Viscoplast z szerokiej listy promocyjnej w czasie od 20 kwietnia do 28 czerwca br., a następnie zarejestrować swój paragon poprzez wypełnienie formularza na stronie akcji www.viscoplast.pl/loteria. Warto dodać, że lista artykułów promocyjnych obejmuje wszystkie plastry Viscoplast, produkty na stopę oraz opatrunki i paski do zamykania ran.
Na uczestników loterii czekają nagrody, które umilą czas wakacyjnego wypoczynku, a może nawet pozwolą na taki wymarzony wypoczynek wyjechać bezpłatnie. Co dwa tygodnie jest bowiem do wygrania voucher biura podróży Itaka o wartości 10 tysięcy złotych, co tydzień można wylosować rower marki Cube, a co godzinę jest rozdawana torba-apteczka Viscoplast.
Viscoplast – na każdy wypadek
Viscoplast oferuje szerokie i zróżnicowane portfolio produktów pierwszej pomocy obejmujące artykuły zarówno dopasowane do potrzeb różnych grup wiekowych, jak i przynoszące ulgę przy różnego rodzaju uszkodzeniach skóry.
– Jestem przekonana, że produkty opatrunkowe Viscoplast będą nieodłącznym towarzyszem podczas wiosennego czy letniego wypoczynku. Dzięki nim skaleczenia i otarcia skóry nie zakłócą przyjemnych chwil w trakcie wakacji czy weekendu. Profesjonalne plastry zapewniają kompleksową pomoc i długotrwałą ochronę w takich sytuacjach – mówi Beata Strzeszewska z 3M Poland, odpowiedzialna za strategię i komunikację marki Viscoplast, i dodaje – Skuteczność i bezpieczeństwo produktów Viscoplast zostały sprawdzone w badaniach laboratoryjnych i klinicznych, a najlepszym potwierdzeniem ich wysokiej jakości jest dla nas niezmienne od lat zaufanie konsumentów.
W asortymencie Viscoplast są dostępne m.in. uniwersalne zestawy plastrów typu „Pierwsza Pomoc”, tj. Mini Apteczka, Uniwersalny, Turystyczny, nieodzowne przy drobnych otarciach i urazach, plastry z linii „Stopa” stosowane na pęcherze i otarcia pojawiające się na tej części ciała, zestawy plastrów „Dla aktywnych” przeznaczone dla osób uprawiających sport oraz opatrunki i paski do zamykania ran, w tym wodoodporne opatrunki 3M™ Tegaderm™, ułatwiające leczenie trudniejszych schorzeń w warunkach domowych.
Viscoplast – z niezwykle rozbudowanym asortymentem profesjonalnych plastrów i materiałów opatrunkowych – jest obecnie liderem rynku i marką najczęściej wybieraną przez Polaków. Znajomość produktów Viscoplast wśród społeczeństwa potwierdzają wyniki badania Kantar Millward Brown – świadomość marki oraz reklamy, wskazujące na świadomość TOM (procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu) wynoszącą 33 proc. oraz świadomość wspomaganą (procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera) na poziomie 70 proc.
Wiosenna loteria w szczegółach
Trwająca obecnie loteria wiosenna Viscoplast jest akcją o zasięgu ogólnopolskim, a do udziału w niej zachęca spot telewizyjny. Poza jego emisją zostały zaplanowane inne działania obejmujące m.in. wsparcie BTL, promocję na YouTubie, display na portalach internetowych, ekspozycję w punktach sprzedaży. W trakcie trwania akcji przewidziano także zorganizowanie konkursu dla aptek powiązanego z loterią konsumencką.
Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie internetowej: www.viscoplast.pl/loteria