fbpx

Od 0 do 5 km – piąty tydzień wyzwania z Adą Palką

To już piąty, przedostatni tydzień wyzwania z Adą Palką! Cel? Pokonanie 5 km bez przerwy. Zwieńczeniem akcji będzie start w Biegu na Piątkę przy okazji 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Gotowi?

Poniżej znajdziesz biegowe plany treningowe na piąty tydzień wyzwania – plan biegowy oraz zestaw ćwiczeń, które wykonujesz po bieganiu.

W planie biegowym przedstawione zostały 2 metody – tzw. „przerywana” i „ciągła”, w zależności od tego, jakie podejście preferujecie. Ponadto, oprócz treningów biegowych, czekają cię 3 ćwiczenia od Ady Palki – biegaczki i trenerki personalnej, autorki metody treningowej „Train My Way”.

Metoda “ciągła”

68684179_436000153660033_6890745753317146624_n-2

Metoda “przerywana”

52576442_261932014727804_290342503628931072_n-2

Po każdym treningu biegowym – ćwicz!

Poniżej trzy ćwiczenia z wykorzystaniem piłki lekarskiej. W każdym z nich pozycją wyjściową jest podpór przodem na piłce, ręce wyprostowane. Każde ćwiczenie wykonaj 3 razy po 30 sekund.

Ćwiczenie 1

Print

Ćwiczenie 2

Print

Ćwiczenie 3

Print

Dla chętnych – tabata!

Jeśli te trzy ćwiczenia to dla Ciebie za mało, po wszystkim dołącz tabatę. Poniższe ćwiczenie wykonuj rytmicznie w ośmiu seriach przez 20 sekund, z 10-sekundową przerwą.

zestaw-tabata-01
Plan z pierwszego tygodnia wyzwania znajdziesz tutaj: magazynbieganie.pl/od-0-do-5-km-zaczynamy-wyzwanie

Plan z drugiego tygodnia znajdziesz tutaj: magazynbieganie.pl/od-0-do-5-km-drugi-tydzien-wyzwania/

Plan z trzeciego tygodnia znajdziesz tutaj: magazynbieganie.pl/od-0-do-5-km-trzeci-tydzien-wyzwania

Plan czwartego tygodnia znajdziesz tutaj: magazynbieganie.pl/od-zera-do-pieciu-cwiczenia-dla-biegaczy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Advertisment ad adsense adlogger