fbpx

Informacje prasowe

Puma stawia na szybkość! Ruszyła ogólnoświatowa kampania

Dokładnie 10 kwietnia PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.  

PUMA zostala założona w 1948 roku przez Rudolfa Dasslera. Jego wizja polegała na stworzeniu butów, które sprawią, że sportowcy będą zwinni i szybcy – dokładnie tak jak puma. W ciągu ostatnich 75 lat firma współpracowała z najlepszymi zawodnikami, klubami i federacjami na świecie tworząc rewolucyjne innowacje, które zapewniają sportową doskonałość i prowadzą do zwycięstwa.

Poprzez tegoroczną, globalną kampanię marki, PUMA pokazuje, że prędkość zawsze była wpisana w DNA firmy. Chęć wyprzedzania i bycia szybszym od innych jest zakorzeniona w naturze człowieka. Podobnie jest z jazdą –większa prędkość, wyzwala w nas radość oraz adrenalinę. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER” to zupełnie inne spojrzenie na kulturę sportu, a jednocześnie wygrywanie w sposób, jaki mogą to robić tylko najszybsi – w sposób, w jaki robi to PUMA.

Wszyscy marzą o posiadaniu supermocy, a szybkość, dzięki której wielcy sportowcy zmieniają grę, jest supermocą PUMA. Tak jak w przypadku naszych światowych ikon Mondo Duplantisa, Karsten Warholm, Neymara Jr czy Breanna Stewarta – wiemy, że prędkość, to droga do zwycięstwa. Dzięki naszej umiejętności wnoszenia szybkości na nowy poziom PUMA zaprasza wszystkich do przekraczania granic, odkrywania swoich umiejętności oraz stawania się lepszą wersją siebie, dzięku czemu będą mogli postrzegać grę, tak jak my: FOREVER. FASTER” – mówi Arne Freundt, dyrektor generalny PUMA.

Nasza nowa, globalna kampania marki to największa inwestycja marketingowa PUMA w historii. Nasze przesłanie – FOREVER. FASTER, obowiązuje przez cały rok, we wszystkich dyscyplinach sportowych, takich jak piłka nożna, bieganie, koszykówka i piłka ręczna. Przekaz firmy jest charakterystyczny i wyrazisty, aby upewnić się, że rezonuje on z naszymi docelowymi konsumentami” – mówi Richard Teyssier, wiceprezes ds. marki i marketingu PUMA.

Kampania „FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do” startuje 10 kwietnia i będzie komunikowana przez wszystkie kanały marki takie jak social media, telewizja, PR, reklamy zewnętrzne oraz punkty sprzedaży na całym świecie. Obejmuje ona specjalny film o bohaterach marki z udziałem najlepszych sportowców – Antoine Griezmanna, Breanna Stewarta, Christiana Pulisica, Felixa Strenga, Jacka Grealisha, Javiera Balcazara „Chicharito”, Karstena Warholma, Kai’a Havertza, Lamelo Balla, Luisa Suareza, Memphisa Depaya, Mondo Duplantisa, Neymara Jr, Sergio Aguero, Shericka Jacksona, Yaroslavę Mahuchikh i wielu innych. Jeszcze w tym roku PUMA zaprezentuje dedykowane filmy marki i materiały dla CONMEBOL Copa America, UEFA Euro 2024 oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2024.

Chcesz być zawsze na bieżąco? Polub nas na Facebooku. Codzienną dawkę motywacji znajdziesz także na naszym Instagramie!
mm
Magazyn Bieganie

Podoba ci się ten artykuł?

0 / 5. 0

Przeczytaj też

Good Coach App aplikacja dla trenerów

Czy aplikacja do trenowania zawodników faktycznie ułatwia pracę trenera? W jakim zakresie stanowi wsparcie? Jakie dodatkowe funkcje ułatwiają współpracę z zawodnikami? Jeżeli jesteś trenerem i prowadzisz zawodników, np. trenując ich online, koniecznie poznaj możliwości, jakie […]

Dla trenerów biegania: aplikacja Good Coach App – jak wypada po ponad 3 miesiącach testów?

Salomon Ultra Glide 3

Testowany przeze mnie model Salomon Ultra Glide 3 to propozycja, która ma zagwarantować niesamowity komfort podczas długich biegów, nawet w trudnym terenie. Stabilne, dobrze pochłaniające wstrząsy i inspirowane uznaną linią S/lab, ale dostępne w bardziej […]

Salomon Ultra Glide 3 – test bez litości jednego z najbardziej komfortowych modeli terenowych

Startują zapisy na wyjątkowy bieg na dystansie 10 km, który zostanie przeprowadzony równoleglez 47. Nationale-Nederlanden Maratonem Warszawskim – Nice To Fit You Warszawską Dychę.28 września 2025 roku Warszawa po raz kolejny stanie się biegowym centrum […]

Ruszają zapisy na Nice To Fit You Warszawską Dychę. Poczuj atmosferę Wielkiego Biegu!

Nieprzerwany maraton codziennych obowiązków i chroniczny brak czasu odbijają się na poziomie energii. Szacuje się, że nawet co czwarta osoba dorosła doświadcza spadków energii w ciągu dnia, które utrudniają koncentrację i wpływają na wydajność wykonywania […]

Co zrobić, żeby mieć więcej energii? Sposoby na zmęczenie i senność 

19. edycja Maratonu Sztafet zbliża się wielkimi krokami. Wydarzenie odbędzie się 24 maja 2025 roku na warszawskiej Kępie Potockiej. Drużynowy bieg w formule ekidenu to wyjątkowa okazja, by wspólnie z zespołem z pracy, przyjaciółmi albo […]

Trwają zapisy na Maraton Sztafet – ostatnie wolne miejsca startowe!

Już 8 czerwca br. biegacze po raz siedemnasty wyruszą na trasę Biegu Ursynowa. Trasę uważaną przez wielu za idealną do bicia rekordów życiowych na dystansie pięciu kilometrów. Bieg Ursynowa jest od lat jednym z ważniejszych […]

Najszybsza „piątka” w mieście. Trwają zapisy na 17. Bieg Ursynowa

Saucony zaprezentowało niedawno najnowszą odsłonę swojego podstawowego buta treningowego, czyli Ride. To już 18. generacja tego modelu. Chociaż o wrażeniach z testu wypadałoby napisać dopiero na końcu, by potrzymać Was nieco w niepewności, to w […]

Saucony Ride 18: Idealny towarzysz treningów i zawodów! [test]

Plan treningowy na wynik 3:50 to propozycja dla początkujących średniozaawansowanych biegaczy, którzy mają za sobą półmaraton pokonany w czasie poniżej 2 godzin i szykują się do debiutu w maratonie lub są już na poziomie pozwalającym […]

Plan treningowy do maratonu na wynik 3:50 [20 tygodni]

Wygraj pakiet startowy na jeden z najpiękniejszych półmaratonów świata!
Weź udział