Wydarzenia > Aktualności > Maraton Warszawski > Wydarzenia > Wydarzenia > Zapowiedzi imprez
43. Maraton Warszawski pozyskał nowego silnego partnera – Amazfit!
Marka Amazfit, należąca do światowej czołówki w segmencie elektroniki użytkowej, nawiązała współpracę z Fundacją „Maraton Warszawski”, największym organizatorem imprez biegowych w Polsce.
Na mocy zawartej umowy Amazfit będzie partnerem: 43. Maratonu Warszawskiego, który odbędzie się 26 września oraz 15. Półmaratonu Warszawskiego. W związku sytuacją epidemiologiczną organizator nie ogłosił jeszcze jego daty.
Chiński producent jest jednym z największych globalnych producentów elektroniki użytkowej. W 2019 roku sprzedano ponad 100 milionów sztuk zegarków i opasek sportowych w 70 krajach. Nawiązaniem współpracy z największym organizatorem imprez biegowych w Polsce, Amazfit akcentuje swoje wejście na nasz rodzimy rynek.
Inteligentne zegarki sportowe m.in. Amazfit GTR 2 i Amazfit GTS 2, najczęściej wybieranych modeli: we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Rosji i Brazylii.
Marka Amazfit powstała z myślą o ludziach, którzy stawiają na aktywny i zdrowy tryb życia. Jesteśmy jednym z pionierów technologii pozyskania i analizy danych biometrycznych, śledzenia postępów treningu oraz parametrów życiowych z pomocą urządzeń typu smartwatch. W obecnej, trudnej sytuacji związanej z pandemią, budowanie odporności dzięki uprawianiu sportu nabiera jeszcze większego znaczenia. Cieszymy się, że możemy wesprzeć masowy sport amatorski w Polsce i dołączyć do Partnerów 43. Maratonu Warszawskiego i 15. Półmaratonu Warszawskiego. Obie imprezy mają fantastyczne tradycje. Chcemy wspólnie tworzyć nową historię. Do zobaczenia na trasie!
– Maciej Deka, Amazfit Polska.
W obliczu niełatwych czasów pozyskanie partnera jest wartością szczególnie cenną.
Nawiązanie współpracy w momencie, w którym wiele firm wstrzymuje swoje decyzje o zaangażowaniu w sport amatorski, jest dla nas dowodem dużego zaufania, ale także gwarancją zaangażowania partnera, które zawsze niesie ze sobą nową jakość tworzonych projektów. – powiedział Marek Tronina
Marka Amazfit jest częścią koncernu Huami, który cieszy się stabilną, ugruntowaną pozycją z szerokim i wieloletnim doświadczeniem na światowym rynku. Z zaawansowanych technologii, dostarczanych przez Huami korzystają tacy potentaci, jak Xiaomi czy Timex. Także one posłużyły do produkcji jednych z najpopularniejszych modeli zegarków sportowych, dostępnych już także i w Polsce.
Amazfit od kilku lat wspiera aktywnie rozwój sportu na całym świecie, zajmując się również udoskonalaniem technologii czujników sportowych. Firma jest partnerem imprez sportowych w Singapurze, Indonezji, Indiach we Włoszech i Niemczech.
W umowie pośredniczyła jedna z wiodących agencji marketingu sportowego – SPORTFIVE