fbpx

Informacje prasowe

Puma stawia na szybkość! Ruszyła ogólnoświatowa kampania

Dokładnie 10 kwietnia PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.  

PUMA zostala założona w 1948 roku przez Rudolfa Dasslera. Jego wizja polegała na stworzeniu butów, które sprawią, że sportowcy będą zwinni i szybcy – dokładnie tak jak puma. W ciągu ostatnich 75 lat firma współpracowała z najlepszymi zawodnikami, klubami i federacjami na świecie tworząc rewolucyjne innowacje, które zapewniają sportową doskonałość i prowadzą do zwycięstwa.

Poprzez tegoroczną, globalną kampanię marki, PUMA pokazuje, że prędkość zawsze była wpisana w DNA firmy. Chęć wyprzedzania i bycia szybszym od innych jest zakorzeniona w naturze człowieka. Podobnie jest z jazdą –większa prędkość, wyzwala w nas radość oraz adrenalinę. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER” to zupełnie inne spojrzenie na kulturę sportu, a jednocześnie wygrywanie w sposób, jaki mogą to robić tylko najszybsi – w sposób, w jaki robi to PUMA.

Wszyscy marzą o posiadaniu supermocy, a szybkość, dzięki której wielcy sportowcy zmieniają grę, jest supermocą PUMA. Tak jak w przypadku naszych światowych ikon Mondo Duplantisa, Karsten Warholm, Neymara Jr czy Breanna Stewarta – wiemy, że prędkość, to droga do zwycięstwa. Dzięki naszej umiejętności wnoszenia szybkości na nowy poziom PUMA zaprasza wszystkich do przekraczania granic, odkrywania swoich umiejętności oraz stawania się lepszą wersją siebie, dzięku czemu będą mogli postrzegać grę, tak jak my: FOREVER. FASTER” – mówi Arne Freundt, dyrektor generalny PUMA.

Nasza nowa, globalna kampania marki to największa inwestycja marketingowa PUMA w historii. Nasze przesłanie – FOREVER. FASTER, obowiązuje przez cały rok, we wszystkich dyscyplinach sportowych, takich jak piłka nożna, bieganie, koszykówka i piłka ręczna. Przekaz firmy jest charakterystyczny i wyrazisty, aby upewnić się, że rezonuje on z naszymi docelowymi konsumentami” – mówi Richard Teyssier, wiceprezes ds. marki i marketingu PUMA.

Kampania „FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do” startuje 10 kwietnia i będzie komunikowana przez wszystkie kanały marki takie jak social media, telewizja, PR, reklamy zewnętrzne oraz punkty sprzedaży na całym świecie. Obejmuje ona specjalny film o bohaterach marki z udziałem najlepszych sportowców – Antoine Griezmanna, Breanna Stewarta, Christiana Pulisica, Felixa Strenga, Jacka Grealisha, Javiera Balcazara „Chicharito”, Karstena Warholma, Kai’a Havertza, Lamelo Balla, Luisa Suareza, Memphisa Depaya, Mondo Duplantisa, Neymara Jr, Sergio Aguero, Shericka Jacksona, Yaroslavę Mahuchikh i wielu innych. Jeszcze w tym roku PUMA zaprezentuje dedykowane filmy marki i materiały dla CONMEBOL Copa America, UEFA Euro 2024 oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2024.

Chcesz być zawsze na bieżąco? Polub nas na Facebooku. Codzienną dawkę motywacji znajdziesz także na naszym Instagramie!
mm
Magazyn Bieganie

Podoba ci się ten artykuł?

0 / 5. 0

Przeczytaj też

Można już zgłaszać się do udziału w 11. PKO Cracovia Półmaratonie Królewskim, który zostanie zorganizowany 12 października 2025 roku! Rozpoczęły się zapisy internetowe do największej pod względem frekwencji z imprez Królewskiej Triady Biegowej, a w […]

11. PKO Cracovia Półmaraton Królewski: zapisy rozpoczęte!

Suunto wprowadza na rynek nowość – zegarek Suunto Run, zaprojektowany z myślą o biegaczach na każdym poziomie zaawansowania. Sprawdzi się on zarówno dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tą formą aktywności, jak i […]

Suunto Run. Nowy model zegarka niebawem trafi do sprzedaży.

Bieganie jest świetnym sposobem na utrzymanie dobrej ogólnej kondycji organizmu. Należy jednak pamiętać, że bieganie, to również bardzo duże obciążenia dla ciała. Jeśli mamy niewłaściwą technikę, to pojawiają się bóle i dolegliwości w stawach biodrowych, […]

Stawy biegacza – jak warto o nie dbać?

Bieg Urodzinowy Gdyni z Decathlon został tylko wspomnieniem, a przed nami kolejne sportowe wyzwanie. Mowa o czerwcowym Nocnym Biegu Świętojańskim z Decathlon, który odbędzie się 20 czerwca. Już dziś w Panelu Zawodnika można zgłaszać zamówienie […]

Wystartuj po zmroku w Nocnym Biegu Świętojańskim z Decathlon!

Już za kilka dni, 18 lipca, Lądek-Zdrój ponownie stanie się areną międzynarodowych zmagań trailowych. W ramach Dolnośląskiego Festiwalu Biegów Górskich (DFBG) odbędzie się kolejny etap prestiżowego cyklu Golden Trail Series, który wyłoni reprezentantów na finałowe […]

Golden Trail Series powraca do Lądka-Zdroju – walka o złote bilety podczas DFBG!

Woda kokosowa to naturalna alternatywa dla popularnych napojów izotonicznych. Dostarcza elektrolitów, minerałów i witamin wspomagających regenerację. Ale czy rzeczywiście sprawdzi się równie dobrze co sklepowe izotoniki? A może wystarczy po prostu pić “zwykłą” wodę? W […]

Woda kokosowa – właściwości, wartości odżywcze, zastosowanie. Czy nawadnia lepiej niż woda?

Do 47. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego pozostało 20 tygodni. Z tej okazji w ramach naszej akcji treningowej przygotowaliśmy dla Was plany treningowe na wyniki 3:30, 3:40, 3:45, 3:50 lub 4:00 oraz oddzielny plan dla początkujących. Jak […]

Plany treningowe do 47. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego

Good Coach App aplikacja dla trenerów

Czy aplikacja do trenowania zawodników faktycznie ułatwia pracę trenera? W jakim zakresie stanowi wsparcie? Jakie dodatkowe funkcje ułatwiają współpracę z zawodnikami? Jeżeli jesteś trenerem i prowadzisz zawodników, np. trenując ich online, koniecznie poznaj możliwości, jakie […]

Dla trenerów biegania: aplikacja Good Coach App – jak wypada po ponad 3 miesiącach testów?

Wygraj pakiet startowy na jeden z najpiękniejszych półmaratonów świata!
Weź udział