fbpx

Informacje prasowe

Puma stawia na szybkość! Ruszyła ogólnoświatowa kampania

Dokładnie 10 kwietnia PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.  

PUMA zostala założona w 1948 roku przez Rudolfa Dasslera. Jego wizja polegała na stworzeniu butów, które sprawią, że sportowcy będą zwinni i szybcy – dokładnie tak jak puma. W ciągu ostatnich 75 lat firma współpracowała z najlepszymi zawodnikami, klubami i federacjami na świecie tworząc rewolucyjne innowacje, które zapewniają sportową doskonałość i prowadzą do zwycięstwa.

Poprzez tegoroczną, globalną kampanię marki, PUMA pokazuje, że prędkość zawsze była wpisana w DNA firmy. Chęć wyprzedzania i bycia szybszym od innych jest zakorzeniona w naturze człowieka. Podobnie jest z jazdą –większa prędkość, wyzwala w nas radość oraz adrenalinę. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER” to zupełnie inne spojrzenie na kulturę sportu, a jednocześnie wygrywanie w sposób, jaki mogą to robić tylko najszybsi – w sposób, w jaki robi to PUMA.

Wszyscy marzą o posiadaniu supermocy, a szybkość, dzięki której wielcy sportowcy zmieniają grę, jest supermocą PUMA. Tak jak w przypadku naszych światowych ikon Mondo Duplantisa, Karsten Warholm, Neymara Jr czy Breanna Stewarta – wiemy, że prędkość, to droga do zwycięstwa. Dzięki naszej umiejętności wnoszenia szybkości na nowy poziom PUMA zaprasza wszystkich do przekraczania granic, odkrywania swoich umiejętności oraz stawania się lepszą wersją siebie, dzięku czemu będą mogli postrzegać grę, tak jak my: FOREVER. FASTER” – mówi Arne Freundt, dyrektor generalny PUMA.

Nasza nowa, globalna kampania marki to największa inwestycja marketingowa PUMA w historii. Nasze przesłanie – FOREVER. FASTER, obowiązuje przez cały rok, we wszystkich dyscyplinach sportowych, takich jak piłka nożna, bieganie, koszykówka i piłka ręczna. Przekaz firmy jest charakterystyczny i wyrazisty, aby upewnić się, że rezonuje on z naszymi docelowymi konsumentami” – mówi Richard Teyssier, wiceprezes ds. marki i marketingu PUMA.

Kampania „FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do” startuje 10 kwietnia i będzie komunikowana przez wszystkie kanały marki takie jak social media, telewizja, PR, reklamy zewnętrzne oraz punkty sprzedaży na całym świecie. Obejmuje ona specjalny film o bohaterach marki z udziałem najlepszych sportowców – Antoine Griezmanna, Breanna Stewarta, Christiana Pulisica, Felixa Strenga, Jacka Grealisha, Javiera Balcazara „Chicharito”, Karstena Warholma, Kai’a Havertza, Lamelo Balla, Luisa Suareza, Memphisa Depaya, Mondo Duplantisa, Neymara Jr, Sergio Aguero, Shericka Jacksona, Yaroslavę Mahuchikh i wielu innych. Jeszcze w tym roku PUMA zaprezentuje dedykowane filmy marki i materiały dla CONMEBOL Copa America, UEFA Euro 2024 oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2024.

Chcesz być zawsze na bieżąco? Polub nas na Facebooku. Codzienną dawkę motywacji znajdziesz także na naszym Instagramie!
Zachęcamy także do słuchania naszego podcastowego cyklu „Czy tu się biega?”.
mm
Magazyn Bieganie

Podoba ci się ten artykuł?

0 / 5. 0

Przeczytaj też

Gościem tego odcinka Czy tu się biega? jest lekarz ortopeda Marta Kubisa. Marta była u nas jakiś czas temu, jeszcze pod innym nazwiskiem i z synkiem “w pakiecie”, a dziś wraca z nową energią jako […]

Biegacz i kontuzja – status: to skomplikowane. Marta Kubisa w Czy tu się biega?

Hucznie i licznie zapowiada się zamknięcie Warszawskiej Triady Biegowej – na liście startujących w 34. Biegu Niepodległości znalazło się już bowiem 13 tysięcy uczestników, a nowych biegaczy wciąż przybywa. Będzie to największa impreza biegowa tego […]

Już 13 tysięcy biegaczy na liście startowej 34. Biegu Niepodległości! Ruszamy z ogólnopolską akcją #POLiczmysię

Rywalizacja, integracja, ale także inspiracja. Jak pokazuje przykład Nationale-Nederlanden Running Team, firmowa grupa biegowa to nie tylko spotkania garstki pasjonatów na wspólnych treningach. Takie przedsięwzięcie ma znacznie więcej wymiarów. Zwłaszcza, że nie od razu trzeba […]

Grupa biegowa w firmie to znacznie więcej niż spotkania na treningach jeden raz w tygodniu

O butach do biegania powiedziano już chyba wszystko. Mają być wygodne, pasujące do naszej stopy, ładne, przystępne cenowo i trwałe. Święty Graal? Niekoniecznie. Ale poszukiwania butów idealnych nadal trwają, a na naszej liście tym razem […]

Saucony Triumph 22: codzienność w dobrym stylu i w swoim tempie [TEST]

O tym, że wytrzymałość to jeden z najważniejszych czynników decydujących nie tylko o formie sportowej, ale i o zdrowiu, wiadomo nie od dziś. A to właśnie wytrzymałość jest cechą, która działa na korzyść zwłaszcza kobiet […]

Wytrzymałość jest kobietą, a wiek to tylko liczba. Kobiety biegają, bo chcą

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają unikalnie komfortowego i pełnego energii doświadczenia biegowego, dzięki połączeniu lekkich materiałów oraz nowego materiału podeszwy […]

Poczuj komfort i odnajdź energię. ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

57:30 – tyle od niedzieli 27 października wynosi rekord świata w półmaratonie. Wynik znów należy do półmaratonu w Hiszpańskiej Walencji. Taki rezultat osiągnął Etiopczyk Yomif Kejelcha. To nie pierwszy rekord świata w karierze 27-latka. Poznajcie […]

Yomif Kejelcha – kim jest nowy rekordzista świata w półmaratonie?

Witamina C odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu organizmu każdego człowieka, a szczególnie sportowców, w tym biegaczy. Jest ona silnym przeciwutleniaczem, który wspomaga regenerację organizmu i wpływa na wydolność fizyczną. Dlaczego jeszcze witamina C jest ważna […]

Witamina C w diecie biegacza – jaką rolę pełni?